onsdag 25 juli 2012

Ett rum för idéer

Kaoset har nu flyttat upp på hyllorna. Golvet är nästan tomt från grejer, staffliet på plats och nu är det bara det evighetslånga sista plocket med småsaker som ska hitta sitt hem. Sedan ser jag så fram emot att att börja jobba i mitt fina rum. Fyll ideväggen med idéer till böcker, sitta i fina soffan och teckna sena nätter och ha barnen lekandes på golvet medan jag färgsätter storslagna bilder. Allt städande gör att jag har kommit på femtioelva grejer jag vill syssla med! Appen, bilder till den färdigskrivna boken, storslagna uppdrag och börja spåna på historierna som numera upptar min hjärna allt oftare. För tänk att ha ett rum där alla idéer också får plats! Där man kan ha många saker på G samtidigt. Sånt gillar jag...




2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Fint med färgsprakande lådor och pärmar i hyllan och kistan längst ner! Där inne kommer du producera underverk :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill bara vara där inne hela tiden!! Känns nästan jobbigt att behöva åka på semester nu och inte få bo in sig :) Så underverken får vänta lite på sig. Men tänk bara hösten...

      Radera