söndag 27 maj 2012

Jägarinna


Jag ritar mer än vad som syns här. Här är i alla fall en bild. Känner mig numera mer och mer säker med pennorna. Äntligen har de blivit den förlängda arm jag längtat efter att de ska bli och det mesta kommer lätt. Övning ger verkligen färdighet! Och grejen är att jag har hybris och vet att jag kan bättre ändå. Det är alltid det som driver mig. Övar man så blir man bättre.

Men det börjar locka nu när jag fått mer och mer kläm på färgen i och med mina pennor att ta ett steg in i datorns värld. Särskilt med tanke på app-projektet och om jag ska ha en framtid och bredd inom illustration. Fast mina pennor kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Och annars börjar jag bli nervös. Inte så farligt som jag trodde men imorgon går vi in i ett avgörande möte för vår app. Håll tummarna!

2 kommentarer:

  1. WOOW VAD SNYGGT! Du har inte läst Hungerspelen, va? Tror du skulle kunna få mycket inspiration där ifrån... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Vad kul du gillar den :D Jag började faktiskt läsa boken igår och har velat se filmen länge. Jag kände också att denna bild andades lite hungespelen även om jag inte visste så mycket mer än det jag läst om filmen. Men det är sant: jag tror jag kommer hitta mycket inspiration i denna bok :)

      Radera