torsdag 24 maj 2012

Jag vet vad jag vill

Tänk så mycket som har hänt med mig och den här bloggen sedan jag började blogga för 4,5 år sedan! Tänk bara vad mycket en blogg kan göra med en själv. För jag undrar om jag verkligen målat som jag gör nu och om jag varit samma person om jag inte hade haft min blogg. Visst skriver jag helt galet ibland! Ibland är det alldeles för intimt och andra gånger hoppas jag att jag bländar lite.

 Men bloggen är en del av min livsstil. Ibland stressar den men för det mesta känns det bara naturligt att den finns där. Att ni finns där ute och läser och vill hänga med mig.

Ni har också fått följa med mina tankar i en process från att tro att jag bara brann för skrivandet till att bli en fullfjädrad ritgalning.

Och till nu på måndag då jag sitter i möte och kallar mig för Illustratör. Vart det leder eller när det leder någonstans är en annan sak. Men jag vet i alla fall vad jag vill och drömmer om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar