tisdag 15 maj 2012

Ett fint brudpar



Jag var ju på bröllop här i helgen och då gjorde jag som vilken sjuåring som helst. Jag ritade såklart en teckning till det fina fina brudparet. Tacka vettja facebookalbum: där har jag nämligen snokat vilt för att få ihop denna bild. Så kul och mysig att göra och bröllopet var ännu bättre!

Annars så är min hjärna lite överallt. Dåligt med bloggande och ni får stå ut utan kommentarsvar för jag kan inte riktigt samla hjärnan till något vettigt. Energin blir istället till att hålla liv i bloggen. Men jag absolut ÄLSKAR alla era fina kommentarer och surfa runt och hitta nya bloggar. Hoppas ni vet det.

Men jag har hört att våren inte är den mest lugna tiden på en bondgård och att bönder är särskilt svårfångade då. Sedan har jag också märkt att detsamma gäller för lärarjobbet och när man riskerar att bli arbetslös igen till hösten... Virr och stirr men det blir nog bra sen.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present, de måste blivit superglada!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Kan tänka mig att det var en väldigt uppskattad gåva. :)

    Åh, usch. Hösten ser verkligen inte ljus ut för oss. Jag tar ju examen nu i sommar, om drygt 20 dagar (hjälp!) och inte sjutton finns det några jobb. Fundrar på om man kanske skulle hitta en annan karriär, typ tiggare utanför Systembolaget.

    SvaraRadera