söndag 10 februari 2013

Närvarande?

Det är lite för mycket i huvudet nu. Jag har lite svårt att fokusera. Allt jag har gjort de senaste veckorna kommer ikapp och fångar mig i sängen. Samtidigt blir hjärnan helt vårtokig och hela huvudet hoppar mellan nuvarande projekt, våren, den ekonomiska obalansen, uppbokade helger och de dubbla jobben. Vissa dagar, som idag, får jag oväntad energi och börjar med allting samtidigt och känner att jag missar det viktigaste: Att bara vara här och nu och njuta av det som finns.

Det blir kanske lugnare efter fullspäckade jobbveckor, projektet med företaget som jagar på och ännu fler avgörande möten.

Eller blir det inte det. Men låtsas jag det så går det lite lättare att ta en sak i taget.

Nej, nu ska jag se om jag kan få till någon närvaro denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar