måndag 26 november 2012

TACK för de fina gratulationerna!

Jag förstår att ni är nyfikna på vad som händer. Ibland är jag också det för saker går fort fram. Men just nu är det mycket klurande och funderande i banor min hjärna aldrig trott den skulle vandra. Det tar tid och energi men är samtidigt väldigt spännande och inspirerande. Jag får utveckla mina tankar med mina inspirerande projektkamrater och lär mig massor. Samtidigt hamnar jag i situationer jag innan har haft svårt att föreställa mig.

Men jag ska försöka vara konkret med det jag kan:

Som det ser ut nu har vi inlett ett samarbete med Landstinget och kommer under 2013 att jobba med utvecklingen av vår tjänst. Detta är en tjänst där mina bilder har en central roll och jag kommer att teckna som aldrig förr. Nervös? JA! Så jag ibland tror att jag går under? JAAA!

Men jag är sjukt taggad och tror verkligen jag har något att tillföra här. Det är precis sådär konkret och nyttigt som jag alltid velat rita samtidigt som jag får använda hjärnan och mina erfarenheter.

Och nej, ibland tror jag inte alls att det är på riktigt och att allt snart kommer bli som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar