tisdag 6 december 2011

Köp ett julkort vettja!

Vykort större modell 21,5x13,7 cm.

Bloggpris: 20 kr/st! 
6 st för 100 kr!
(+ porto)

Men! Här har jag ju en hel drös med julkort som gärna skulle vilja åka en skjuts ut i landet på äventyr!

Vill du beställa: Och visst ska du det! Skicka ett mail till ahdetgorjagimorrn@gmail.com så postar jag korten så fort jag bara kan :)

Korten har en proffsig och blank framsida med klar färg som passar mina bilder perfekt (så nöjd!) och med en snygg vykortsbaksida med adressfält och allt. Korten är också i den storlek att det är snyggt att rama in och hänga på väggen om man vill det också. Rekommenderar också ta en titt på mina andra kort om du är sugen på ett sådant kort också!


SEDAN måste jag ju tipsa om Promarkerskursen jag ska hålla under jullovet! Klicka här för att komma till Artistbutikens hemsida och läsa mer! Så bor du i närheten eller har vägarna förbi: anmäl dig! :D

2 kommentarer:

  1. Vad KUL med kursen! Det får du verkligen berätta om sen när den är klar! Spännande! Vill också hålla kurs och vara kunnig. *avundsjuk*

    :D

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt att höra att du ifrågasätter livet och världen. Eller ja, det är ju inte så kul i sig men skönt att höra för jag gör precis likadant hela jäkla tiden. Jag överanalyserar precis varje liten sekund av mitt liv.

    Kul att det går bra med det kreativa i alla fall! Som sagt, du måste verkligen berätta om kursen sen! Är supernyfiken! :)

    SvaraRadera