lördag 24 december 2011

God Jul!

Tystnad har alltför länge rått på bloggen och därför firar jag min återkomst denna julafton med att slänga in ett tidsinställt inlägg. Känns lite för framtidssträvande denna traditionernas dag men jag har ju faktiskt annat för mig klockan tre på julafton. Ni kanske kan gissa! Annars fyller jag i bilden:

Antagligen har vår späckade plan inte alls gått som vi har tänkt och något på  gården i maskinväg gått sönder och måste lagas (peppar peppar), vilket har gjort att vi har stressat med maten hos svärföräldrarna och sedan glömt bort tiden, alternativt jagat barn i en kvart som fått julklappar de inte kan slita sig från. Sedan har vi lyssnat på julmusik hela resan i bilen och det är antagligen det vi gör i detta nu. Sedan om en kvart dundrar vi in hos min släkt medan alla tittar på Kalle och barnen är trötta eftersom de har sovit i bilen och vi vet inte om vi ska bära in julklapparna nu eller sen.

Men vem vet! Detta kanske är julen då vi faktiskt ser början av Kalle!

I vilket fall som:

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar