onsdag 14 december 2011

Hej kära bloggen!

Vet inte riktigt var jag ska finna ork att få ihop julen här hemma. Ja eller samla ihop min hjärna heller. Mycket med jobbet och en massa projekt som hänger löst. Hade detta varit någon gameshow i mammapsykisknärvaro hade jag nog hängt löst där med. Bara far och flänger. Så följande kvällar fram till jul är uppbokade med umgås och pyssel och julkappshandling och bara ligga och däcka i soffan med dåligt samvete. Så då vet du bloggen vad jag gör när jag varken skriver eller ritar. Ses förhoppningsvis snart men möjligen nästa år!

(dramatisk jag är då: jag lär ju ändå blogga om några dagar)

Elin




3 kommentarer:

  1. Ingen stress! Julen ska vara mysig så njut bara :)

    Svar: Jamen då kommer den absolut upp i bloggen snart! Och ja, snacka om liten värld, haha! :D Känns rätt surrealistiskt att mitt arbete cirkulerar runt sådär ute i stora världen.

    SvaraRadera
  2. KRAM på dig!
    Det blir jul i alla fall. Njut av stunden som inne är.

    SvaraRadera
  3. Hej Elin, det va jättekul att kolla in din sida. Lite kul att vi valt samma layout :) Du är väldigt duktig. Gillar oljeporträttet skarpt, varma, harmoniska färger och du har fångat ljuset på ett väldigt autentiskt sätt. Jag känner mig inspirerad och ska fatta penseln snart, efter jul...förhoppningsvis :) /Elin

    SvaraRadera