torsdag 25 april 2013

Ja det må hända att jag är världens tråkigaste bloggare nu. Men jag kan trösta er med att jag är ganska tråkig i övrigt också. Det är så sjukt mycket jag vill just nu men jag hinner och orkar helt enkelt inte. Klockan åtta är tiden då barnen går och lägger sig och jag själv ligger nedbäddad i sängen fullt påklädd och tänker att jag bara ska vila en liiiten stund men sedan ger upp, hasar av mig kläderna och  sedan dötrött ligger och håller mig vaken på tok för länge i alla fall för att jag inte vill missa kvällen och lugnet.

Det låter ju förnuftigt.

Det går i alla fall bra med företaget! Ett stort steg framåt igen och efter ett möte i juni får vi veta lite mer vart det leder. Jag brinner verkligen för den här idén! Så även om vi fortfarande är i uppstarten och livnär oss på bidraget från tillväxtverket så känns det verkligen som om det kan leda någonstans. Prestationsångesten hänger på och vi gör vårt bästa för att samsas.

Sa jag förresten att vi har ett möte med en otroligt betydelsefull person om några veckor? Jag har vetat det så länge nu att jag inte ens har vett att vara nervös.

Nej nu ska jag sjunka ner lite djupare i soffan och hålla mig vaken utan någon speciell anledning bara för att jag vill.

Imorgon sover jag i husvagn och det tror jag gör mig gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar